+ Raspundeti subiectului
1 la 28 din 28 m.
    Ucenic timid anutzzaa este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    23-01-11

Viitori absolventi de scoala postliceala: facultate de asistente med sau postliceala

Vreau sa ma inscriu la facultatea de asistenta medicala generala din cadrul Univ Dunarea de Jos Galati. Este cineva pe forum care urmeaza cursurile acestei facultati la aceasta universitate? Daca da, as dori sa-mi spuneti cum este cu prezenta la cursuri, la laboratoare, sunt obligatorii toate, sunt severi profesorii? Eu locuiesc in Braila si lucrez tot aici si ar trebui sa fac naveta la Galati (15km). Credeti ca as putea face fata? Sau mai bine sa ma inscriu la scoala postliceala de asistente medicale Ana Aslan din Braila? Este recunoscuta diploma de scoala postliceala acum dupa aparitia acestor facultati de asistente medicale? As dori mult sa imi raspundeti la aceste intrebari. Multumesc anticipat.

2. .
    Initiat Moderator injectia este pe drumul cel bun Avatar injectia
    Data inscrierii
    19-08-07
    Loc
    Bucuresti
    S-a mai discutat ca facultatea e optiunea cea mai buna (inlcusiv pt salarizare). In ce priveste cum e acolo trebuie sa iti spuna cineva de acolo cum este cu programul.
    Poti sa suni si la secretariat sa ceri programa de invatamant, sau poate au chiar pe net.
    15 km e aproape daca distanta te sperie.
    Bafta.
    Administrator injectia.ro
    Forumul asistentilor medicali

4. .
    Data inscrierii
    23-01-11
    Multumesc injectia. Inca o nelamurire am: oare este recunoscuta diploma de scoala postliceala acum dupa aparitia acestor facultati de asistente medicale? Ma refer la diplomele celor care termina postliceala de-acum incolo...

6. .
    Ucenic timid i_gabriel este pe drumul cel bun
    Data inscrierii
    06-11-09